۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۸, پنجشنبه

امنیت پیج اینستاگرام

یکی از مواردی که همیشه می تواند باعث نگرانی اینفلوئنسرها و یا حتی افراد دارای پیج شخصی شود ، نگرانی هک شدن اکانت اینستاگرام می باشد. در این مقاله به راه هایی برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام می پردازیم. با ادامه با گلد فالوور همراه باشید.

بسیاری از مردم نمی دانند چگونه می توانند از هک شدن اکانت های اینستاگرام خود جلوگیری کنند.
هک شدن مطمئناً یک موقعیت ترسناک برای شما بوجود می آورد ، به خصوص اگر شما دارای مشاغلی هستید که برای فروش یا تولید محصولات ، به اینستاگرام وابسته است.

بنابراین چگونه امنیت پیج اینستاگرام را بهتر کنیم؟

اول از همه : اگر اکانت اینستاگرام شما هک شد چه کاری باید انجام دهید ؟
قبل از اینکه نکات امنیتی و راه هایی برای محافظت از هک شدن اکانت اینستاگرام را با هم مرور کنیم ، اگر فکر می کنید که اکانت شما هک شده است مراحل زیر را دنبال کنید.
گزینه 1: از فرآیند بازیابی اکانت اینستاگرام استفاده کنید
سخنگوی اینستاگرام اعلام کرد که این سیستم عامل در حال آزمایش ویژگیهای امنیتی جدید است که “ورود به سیستم را آسان کرده و در صورت هک شدن ، می توانید حساب خود را پس بگیرید.”
اما این همه وضوع نیست! به گفته سخنگوی این شرکت ، اینستاگرام همچنان در حال آزمایش ویژگی هایی است که می تواند در وهله اول سرقت اکانت های اینستاگرام برای هکرها را سخت کند.
در ادامه نحوه انجام این روش آورده شده است:
امنیت پیج اینستاگرام
اگر نمی توانید به اکانت اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید چرا که حدس می زنید که پسورد شماتوسط یک هکر تغییر کرده است ، می توانید بر روی دکمه “ا My login info isn’t working ” ضربه بزنید ، این کار باعث می شود که شما آدرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با اکانت خود را وارد کنید یا مواردی که هنگام ثبت نام در اینستاگرام استفاده کرده اید.
پس از آن اینستاگرام یک کد شش رقمی برای شما ارسال می کند تا به شما امکان دسترسی مجدد به اکانت را بدهد.
سخنگوی اینستاگرام اضافه می کند: وقتی که مجدداً به اکانت خود دسترسی پیدا می کنید ، اینستاگرام اقدامات دیگری را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که “هکر نمی تواند از کدهای ارسال شده به آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما برای دسترسی به حساب شما از دستگاه دیگری استفاده کند.
گزینه 2: از سیستم قدیمی بازیابی اکانت اینستاگرام استفاده کنید
اگر هنوز به ویژگی جدید دسترسی ندارید ، می توانید از روند قدیمی اینستاگرام برای بازیابی حسابهای هک شده خود استفاده کنید:
مرحله 1: برای دریافت ایمیل از اینستاگرام ، آدرس ایمیل خود را بررسی کنید
اگر ایمیلی از اینستاگرام دریافت کردید که به شما اطلاع می دهد آدرس ایمیل شما تغییر کرده است ، می توانید با استفاده از گزینه revert this change ، این حالت را به قبل برگردانید.
اگر اطلاعات اضافی نیز تغییر یافته است (مانند پسورد) و شما قادر به تغییر آدرس ایمیل خود نیستید ، باید به اینستاگرام گزارش دهید. در ادامه نحوه انجام این کار آورده شده است:
در صفحه ورود به سیستم ، روی Forgot password ضربه بزنید
روی Need more help ضربه بزنید سپس اطلاعات خود را وارد کنید.
آدرس ایمیلی را وارد کنید که فقط شما به آن دسترسی دارید. هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید ، منتظر دریافت ایمیلی از اینستاگرام باشید.
2: اکانت خود را تأیید کنید
ایمیل ارسال شده ، باید یک ایمیل پاسخ خودکار از تیم امنیتی اینستاگرام باشد و از شما بخواهد که هویت خود را تایید کنید. از شما موارد زیر درخواست می شود:
عکسی از شما به همراه یک کاغذ که کد ارسال شده بر روی آن نوشته شده است.
آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که با آنها وارد اکانت شده اید و نوع دستگاهی که هنگام ثبت نام از آن استفاده کرده اید (به عنوان مثال: iPhone ، Android ، iPad ، و سایر موارد).
پس از ارائه اطلاعات برای تیم تأیید هویت اینستاگرام، دستورالعمل خاصی برای بازیابی اکانت شما به آدرس ایمیلی که وارد کردید ارسال خواهد شد.
3: هنوز می توانید وارد اکانت خود شوید
اگر احساس می کنید که اکانت شما هک شده است اما همچنان می توانید به اکانت خود وارد شوید می توانید مراحل زیر را انجام دهید :
  • تغییر پسورد و یا درخواست فرستادن ایمیل فراموشی
  • نگاهی به اپلیکیشن های نصب شده خود بیندازید و به دنبال اپلیکیشنی مشکوک باشید
  • برای امنیت بیشتر گزینه  two-factor authentication را فعال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر