۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب

 

ویژگی های پیچ برای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب :

پیچ ها برای پیچ و رولپلاک نما با طناب  ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) و راپل کاری دارای ویژگی های فراوانی هستند . که می توان از آنها به کیفیت بسیار بالای پیچ ها در ساختار خود ، محبوبیت بالای پیچ برای پیچ و رولپلاک نما با طناب ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) ، سرعت بسیار بالایی که پیچ ها برای راپل کاری یا پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب دارند ، امنیت و پایداری بادوامی که پیچ ها برای پیچ و رولپلاک نما با طناب یا راپل کاری دارند ، صرفه جویی که در مصالح در راپل کاری ایجاد می کنند ، مقاومت بالایی که در آتش سوزی دارند می تواند مزیت مهمی را برای پایداری پیچ و رولپلاک سنگ نما ایجاد کند .

رولپلاک دومین ابزار اصلی پیچ و رولپلاک نما با طناب :

رولپلاک ها قطعه هایی از جنس های متفاوت مثل فلز ، فیبر یا پلاستیک برای پیچ و رولپلاک سنگ نما یا راپل کاری هستند که طبق نیاز و علاقه راپل کاری  مورد استفاده قرار می گیرند . در واقع رولپلاک برای پیچ و رولپلاک نما با طناب می تواند نقش یک بند را بازی کند از شکنندگی مواد متخلخل دیوار جلوگیری می کند و باعث می شود تا پیچ برای عمل پیچ و رولپلاک نما با طناب یا راپل کاری قدرت نگهداری جسم را داشته باشد.

ویژگی های رولپلاک برای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب :

قابلیت استفاده برای تمامی سنگ های پیچ و رولپلاک نما با طناب ، قابلیت استفاده رولپلاک در انواع دیوار ها مانند دیوار های گچی ، دیوار های سفالی و… ، استفاده از رولپلاک برای پیچ ورولپلاک ساختمان ها و کناف ، رولپلاک حتی قابلیت استفاده برای دیواری هایی را دارد که دارای سطح پشتی برا پیچ و رولپلاک سنگ نما یا راپل کاری برای کار در ارتفاع با طناب نیستند .

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب :

پیچ و رولپلاک نما برای سنگ های ساختمان با طناب در هر 50 سانتی متر یک بار انجام می شود . اما اگر سنگ ها در فاصله کمتر از 50 سانتی متر از هم وجود داشتند باید از دوتا پیچ برای پیچ و رولپلاک نما با طناب استفاده کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر